Jump to content
IObit Forum
Top Free Driver Updater Tools Best 25 PC Optimization Software Best 22 Antimalware Best 22 Uninstaller Software IObit Coupons & Discount Offers PC Optimizer Mac Boost Advice IObit Coupons A Good Utility Program From IObit IObit Promo Codes IObit Coupon Codes IObit Coupons and Deals FAQs Driver Booster Pro Review

Wrong folder update


kokoro

Recommended Posts

Bonjour,

Lors de la mise à jour automatique des produits Iobit, le répertoire où ils sont installés n'est pas pris en compte.

Ils sont dans le lecteur P mais les mises à jour se font dans le lecteur C.

 

Merci de corriger ce bug.

 

*** Google traduction ***

Hello,

When updating Iobit products automatically, the directory where they are installed is not taken into account (detected).

They are in the P drive but the updates are installed in the C drive.

 

Thank you for correcting this bug.

Link to comment
Share on other sites

Hi kokoro,

 

Thanks for your feedback.

 

Which products did you update? How did you update? Update by the program itself or any other way?

 

Please download the tool from http://testdemo.iobit.com/InfoHelper.exe.

Double click to run this tool on the PC with problem and click 'Save report'.

After it finishes, you will get a pop up window to tell you where the report file IObit_Debug_Info.zip is saved. Click 'OK' button to open that saved folder.

Send the zipped file to us so that we can get the detailed information to look into.

Looking forward to hearing from you.

 

Salut kokoro,

 

Merci pour vos commentaires.

 

Quels produits avez-vous mis à jour? Comment avez-vous mis à jour? Mise à jour par le programme lui-même ou par un autre moyen?

 

Veuillez télécharger l'outil à partir de http://testdemo.iobit.com/InfoHelper.exe.

Double-cliquez pour exécuter cet outil sur le PC présentant un problème, puis cliquez sur "Enregistrer le rapport".

Une fois cette opération terminée, vous obtiendrez une fenêtre contextuelle vous indiquant où le fichier de rapport IObit_Debug_Info.zip est enregistré. Cliquez sur le bouton 'OK' pour ouvrir ce dossier enregistré.

Envoyez-nous le fichier zippé afin que nous puissions avoir des informations détaillées à examiner.

J'attends de vos nouvelles.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bonjour,

Les mises à jour sont effectuées avec la fonction d'alerte de mise à jour d'Iobit uninstaller.

Les logiciels concernés par le bug sont tous les produits IObit (ASC, Driver booster,Iobit uninstaller) et certains autres comme Notepad++

Nota : l'utilitaire que vous m'avez conseillé de télécharger (InfoHelper.exe) contient un virus et a été supprimé automatiquement par Norton anti virus.

 

*** Traduction ***

Updates are made with the update alert feature of Iobit uninstaller.

The software affected by the bug are all IObit products (ASC, Driver booster,Iobit uninstaller) and some others like Notepad ++

Note: the utility you advised me to download (InfoHelper.exe) contains a virus and has been automatically removed by Norton anti virus.

Link to comment
Share on other sites

Hi kokoro,

 

Sorry for my late reply.

 

Please send us the related screenshots to show where and how did you update.

 

Besides, please follow the steps below to help us look into the issue:

1. Download the tool from http://testdemo.iobit.com/GetIObitConfigurationFile.exe

2. Double click GetIObitConfigurationFile.exe to run it, click the button 'Save report to Desktop'

3. Wait for a while until you see a file IU__logs_xxxxxxxx.log generated on your desktop.(xxxxxxxx should be the actual date when this file is generated.)

4. Send that file iu_logs_xxxxxxxx.log to us.

Thank you very much and looking forward to hearing from you.

 

 

 

619/5000

Désolé pour ma réponse tardive.

 

S'il vous plaît envoyez-nous les captures d'écran associées pour montrer où et comment vous avez mis à jour.

 

En outre, veuillez suivre les étapes ci-dessous pour nous aider à examiner le problème:

1. Téléchargez l'outil depuis http://testdemo.iobit.com/GetIObitConfigurationFile.exe.

2. Double-cliquez sur GetIObitConfigurationFile.exe pour l'exécuter, cliquez sur le bouton "Enregistrer le rapport sur le bureau".

3. Patientez quelques instants jusqu'à ce qu'un fichier IU__logs_xxxxxxxx.log soit généré sur votre bureau. (Xxxxxxxx doit être la date à laquelle ce fichier est généré.)

4. Envoyez-nous ce fichier iu_logs_xxxxxxxx.log.

Merci beaucoup et au plaisir de vous entendre.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...