Announcement

Collapse
No announcement yet.

I love it "Quotes"

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I love it "Quotes"

I love the iobit community and I find it very sad to see the lack of activity, I like many iobit products. I speak in Spanish and English and I will leave the translation below for those who speak in Spanish. On this occasion for all I would like to share some romantic phrases from this blog of love messages that surely more than one will have fun, this I do to pass the time and have fun. Also do not forget that you can also share your own.
    "I will love you because through your eyes you can see the most beautiful color of life"
    "And for what else are we going to live if it is not to be together"
    "I will always remember the day I met you"
    "We always spend the days together talking and loving each other"
    "I loved you today, and I will love you forever."

And what are you doing, how has life treated you? Greetings.

En español:
    Amo a la comunidad de iobit y me resulta muy triste el ver la falta de actividad, a mi me gustan muchos los productos de iobit. Yo hablo en español e ingles y les dejare la traduccion abajo para los que hablen en español. En esta ocasion para todos quisiera compartir algunas frases romanticas de este blog de mensajes de amor que de seguro a mas de uno le divertiran, esto lo hago para pasar el rato y divertirnos. Ademas no olviden que ustedes tambien pueden compartir las suyas propias.
    "Te amare porque a travez de tus ojos puede ver el color mas bonito de la vida"
    "Y para que mas vamos a vivir si no es para estar juntos"
    "Siempre recordare el dia en que te conoci"
    "Siempre pasemos los dias juntos hablandonos y amandonos"
    "Te quise hoy, y te amare por siempre."
    "Vivamos una aventura entre tu yo que solo los dos guardemos en nuestro corazon"

Y ustedes que andan haciendo, como les ha tratado la vida?.. Saludos.

Love your Quotes Mary

Comment

Working...
    X